Morrn ^^

Tja tja =)
Blev ganska sen morgon idag xP
Somnade nån gång vid 2 igår, sen väckte mamma mig vid 9 frågade om jag inte skulle gå på "hemliga saken". Men jag sa nej, för bussen gick 9:08, å den va jag tvungen å ta för å hinna dit, å då skulle jag komma 35 min tidigt, för det går typ bara en buss i timmen. Lite tråkigt.. för jag ville ju eg. gå.. men men.
Jag somande iaf om, sen väckte hon mig vid halv 12 å sa att nu måste jag gå upp, å då kommer Lotta å sätter sig vid min synth å bara damp-spelar! Så jag skriker lite på henne å försöker somna om, men eftersom jag redan va så gott som vaken å så gick jag upp å käkade frukost, å sen hamnade jag här ;)
Pappa va på sjukhuset idag oxå, han fick nån spruta som innehöll vita blodkroppar. Ska tydligen hjälpa honom å tillfriskna snabbare =)

Men nu tänkte jag kolla några Smallville-avsnitt ;)
Puss å kram på er <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0