Oj oj =P

Hehe, hade inte ens tänkt å skriva nåt nu, men så gick jag in på statistiken å såg att jag haft 24 u.b idag =D så det e ju värt å berätta ;)
Har iaf inte gjort nå speicellt idag =P
Jag har kollat Smallville, men internet la av i typ 3 timmar, så då satt jag Viktor, Lotta å Erik (Erik på gitarr oxå ;P) å spelade å sjöng, så det va lite kul ^^ bara det att Lotta förstörde genom att stå å sjungskrika (hon kan inte sjunga tillsammans med andra, för hon ska alltid höras mest -.-') å inte nog med att hon försöker överrösta alla oss andra, hon kan inte ens texten! *suck*
Sen har jag kollat på Idol oxå ;) Å så har jag gjort en läxa =)

Här e mina brorsor kompis Rasmus som va med i Idol; http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.600024 Han gick vidare, men så bra va han inte tycker jag iaf =P

Men nu ska jag kolla Smallville!
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0