Orientering!

Tja tja =)
Vaknade 20 i 8 idag, klädde på mig å käkade frukost å väckte Erik som tydligen skulle ta samma buss som mig, så han hade väl 10 min på sig XD
Sen kopplade jag Dharma, å så gick jag å Erik. Så vi åkte till Kärrtorp å så började vi orientera. Jag va med Stephanie, å så va Amanda å Linnea en grupp, men dom joinade oss ;P Så vi hittade sammanlagt 5 kontroller.. av 25 xD Haha, men jag tycker det va duktigt jobbat av oss iaf ^^ Å Dharma njöt som bara den av å springa lös i skogen å skutta å nosa =) Men tack Stephanie för att du tvingade med mig på orienteringen! Känns jävligt bra å ha det gjort nu =D

Så när jag kom hem så drack jag massa vatten först, sen käkade jag å sen gick vi (jag å Dharma ;P) ner å duschade.
Å när jag va klar dåra så virar jag en handuk å tar jag mina grejer å går upp. And guess what? Jo, då har självklart Erik kommit hem å har då en kompis, Jonathan med sig -.-' Serriöst, snart har väl alla Eriks kompisar sett mig i handuk =P Haha, tur iaf att jag inte gick upp naken som jag gör ibland xD Fatta va pinsamt det skulle va =$

Jaja, nu sitter jag iaf å väntar på att Stephanie ska komma in på msn, så ska hon, jag å Jessica bestämma vart vi ska träffas ikväll, för det e ju som sagt insparksfest ikväll ;)
Men nu ska jag kolla upp ltie tider på sl =)
Tjingeling!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0