"Patrik 1,5 år" "Vadå 1,5, man säger ju 1½!"

Hellu =)
Idag va en skoj dag ^^
På första lektionen la Mikael märke till att något såg annorlunda ut på mig, "Du har linser på dig!" säger han, stolt över sig själv för att han kom på det. Efter halva dagen avslöjar vi vad det är, att jag har klippt mig, han försvarar sig med att det såg så bra ut att han inte märkte det, haha XD

Matten va ju usel as always, han går igen om allt, men ingen fattar för han går igenom för snabbt, å sen får vi 10 min på oss å räkna typ 20 tal, jo tjena att man hinner med det lixom -.-' Sen va det några tjejer som pratade med honom efteråt å frågade varför han inte gick igenom och förklarade så att alla fattade, då svarade han "mitt mål är att hinna igenom kursen" jag menar, en lärares mål ska väl ändå vara att alla får G?

Efter skolan så åkte jag då till Hötorget, gick såklart fel, så jag irrade omkring i några min innan jag hittade rätt =P
Men filmen va iaf fett bra ^^ Å jag dom visade i början en snutt av High School Musical 3!!! OMG VA JAG VILL SE DEN!! =D men dom visade inget datum när den kommer ut, så det dröjer väl =(
Efter bion så åkte vi hem, då la jag mig i soffan å kollade tv, men nu ska jag käka nudlar, å sen e det Idol som gäller! =D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: M.Stenberg

Jag tror high school musical 3 kmr ut den 23 okt...

men skulle inte vi kunna göra både och? gå till js å hitta på ngt annat?=)

2008-09-18 @ 22:21:26
URL: http://allafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0