Sex and the City

Tja tja
Har vart ganska chill kväll. Kollade ju på idol, sen tog jag en c-vitamin (har fucking sjukt jävla ont i halsen!) å sen kollade jag på "Yersey girl" med Erik å Anna, sen när den va slut kom Emmi å kollade på Sex and the city (jag såg mitt första avsnitt av den serien! XD) Men man kände sig ju lagom ensam ikväll lixom -.-' Erik har Anna här, å Viktor har Emmi här. Å jag har ingen här.. va ett jävligt bra tag sen jag hade det oxå =( Jag menar, Kenny va jag ändå tsms med i två månader, men han va aldrig hemma hos mig, så det va väl Robert innan det, å det va typ.. 1 ½ år sen lr nåt sånt.. Ååh, kan jag inte bara gå ner typ 10 kg under natten å typ vaknade upp å va skitsnygg lr nåt å få dom jag vill ha xD xP

Jaja, det kommer aldrig hända.. men man kan väl få drömma lite ;P
E iaf som sagt sjuk, å har ingen lust å gå till skolan imorn. Men vi har mediakunskapsläxa imorn, som jag iofs inte pluggat ett skit till, men jag borde göra det ändå... men vi får se hur jag gör å hur jag känner mig imorn.
Godnatt
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0