-

Tja,
Grillningen med gänget från klassen va kul :) Fabian hade först med sig ett par asociala vänner som sen drog, sen kom Marcus kompisar, men efter ett tag så försvann dom + Marcus, å sen kom 2 andra kompisar till Fabian, det va kul iaf, Dharma var ju med oxå :D  så hon värmde mig massa ^^ När vi tröttnat på långholmen så drog vi vidare till tanto där Carro skulle möta Felix och Carin, va nå skoj typer där oxå som tog Dharmas nummer xD sen iaf så gick vi till Mariatorget å åkte hem därifrån. Dharma sov himla gott, å snarkade högt gjorde hon oxå :P

Igår så låg jag mest hemma första delen av dagen å läste, sen badade jag å fixade mig å sånt, sen började min pump pipa om att jag behövde byta insulin, så jag skulle göra det, men igen så fick jag damp å slängde skiten i väggen å gick in på mitt rum å grät å hatade min jävla diabetes. Mamma kom in å försökte trösta mig, å så kommer pappa sen "tröstar" mig genom att säga "Det är bara å acceptera det" tack för den lixom -.-'

Kom ca 30 min för sent till Madde, men väl där så hjälpte jag till å göra tacos, å sen käkade vi, å hade en jättekul kväll :) Vi shottade (hahaha stavning på de? xD) lite vodka å rökte, å drack lite cider, å sjöng singstar, käkade onyttigt å hade allmänt kul ^^ Sen gick vi hem till mig så jag kunde hämta mina linssaker + lite annat, å sen tillbaka till Madde å gick å la oss (Jag, Jenny å Elin sov där, de andra hade gått hem)

Idag vaknade vi vid halv 10, diskade upp sakerna, å sen skulle vi gå till ett konditori å köpa bröd, men det var stängt, så vi tog en promenad med Myran, å sen när kl blivit 12 så drog vi å käkade pizza till frukost, å sen tillbaka till Madde där vi halvsov/kollade på tv, men vid 4 tiden så drog vi oss hem.

När jag kom hem så la jag mig å läste dragonball, så nu är alla 42 böcker utlästa ;P men lånade Eragon triologin (fast det ska tydligen komma en fjärde bok ;P) av Madde, så då har jag nåt å läsa :D Mamma har iaf varit jättegullig mot mig hela dagen, just för att hon vet att jag är jättetrött på min diabetes, men jag har så svårt å "ta emot" sånt, hon hade t.ex tänkte lite ljus å sånt i vardagsrummet å tänkte att vi skulle ha lite mysigt å se nån film eller så, men ne.. när jag mår dåligt så vill jag vara själv, för annars blir jag så jävla lätt iriiterad på allt å alla å blir bara sur, så då är jag hellre själv.

Imorn är det måndag igen, jag har inte lust alls å gå till skolan, vill bara ligga hemma å sova eller typ läsa, verkligen inte skola iaf.. men jag vet inte.. måste ju typ gå. Börjar 8:05 imorn, inte kul nånstans -.-' Borde därför gå och lägga mig nu, men är inte trött, och har ingen lust å sova.
Men ska byta om nu iaf å sen lägga mig å börja läsa ur Eragon :)
Puss å kram <3

Dragonball-gänget


/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0