-Du är som en japan, du älskar att ta kort!

Haha det sa Jacqueline idag, fan va jag garvade xD


Efter att jag legat ute i solen å pluggat idag så åkte kameran fram å jag fotade Sigge, sen kom Sukko å Sam så dom fick oxå bli mina modeller ^^ Å sen fotade jag Jacqies kaniner, jättesöta :D efter det gick vi in till mig å jag visade henne bilderna på Rupee + bilderna jag tog idag, sen käkade vi å efter det hade vi möte. Sen städade jag hallen, min uppgift denna vecka, sen satte jag mig här, men så kom Emmi upp å vi började snacka om allt möjligt, om typ våra lillesystrar, dricka, och sånt :P men vi snackar typ inte killar, för om hon säger nåt så vet jag att det handlar om Viktor, å det tycker hon känns fel, haha xD Men det va kul, jag gillar Emmi, hon e fett schysst, hon e typ storesyrran jag alltid velat ha ^^

Här kommer lite bilder från idag ^^











Ojoj vad det har tagit tid å skriva det  här inlägget xD först blev jag avbruten för att äta, sen när Emmi kom, sen när hon precis gått skrev jag lite, så kom Erik å Jonte ner å frågade om jag skulle följa med ut å skejta, klart man hänger med på det, va fett kul f.ö :D Kunde visserligen bara åka på den, inga trix eller så, men ändå ;D Erik därmot försökte sig på massa trix ^^ Sen när jag kom in så kände jag bara inte för å börja lägga in bilder, så jag gick ner å spelade Mario Cart med Emmi, men nu så, nu har jag skrivit klart å kan publicera det ;D
Klockan är iaf halv 12, så jag ska sova nu!
Puss å kram <3

/C


Kommentarer
Postat av: I Z Z A H .-. S V A R A R

yes yes hehe =)

gu så söta djur hörru =)

2009-04-27 @ 09:03:03
URL: http://izzah.blogg.se/
Postat av: Jenny Lindblad

Svar: Haha du ska få se!



Hahhaha jaa, fett skum liksom XD

2009-04-27 @ 13:05:50
URL: http://crystalclear.blogg.se/
Postat av: Felicia

haha kommer nog en bild inom snar framtid ;)

2009-04-27 @ 19:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0