FREDAG! :D

Tja,
Först å främst så försov jag mig idag! Hur fan jag lyckades med det vetifan >.< så jag tog ett äpple å åt å sen åkte jag, jag kom när det va 20 min kvar å bad på mina bara knän (typ) om att få göra provet, jag hann med nästan allt, det jag inte hann ska jag få göra muntligt sen =) Sen hade vi foto, där höll vi på med våra filmisar, å vi fick använda en ritplatta, va asnice! :D Jag blev nästan klar iaf ^^

Efter skolan så åkte jag å tränade, först gymmade jag i 40 min å sen vare pass i 55 min, var typ helt död efteråt (bokstavligt talat) jag hade bara ätit ett äpple på hela dagen och låg på 2,7 i värde, hade iaf dextrosol med mig ^^ Så jag åkte hem så fort jag kunde å så käkade jag mat som Fredde hade gjort :D

Fick höra en mysig historia av Viktor idag oxå. Imorse när han skulle åka till jobbet så gick han på tunnelbanan vid Telefonplan, å så satte han sig ner å kollade runt lite för å se vad det är för folk på tåget. Bredvid honom sitter det en tant (uteliggare) som ser lite skabbig ut å luktar lite illa. Sen under färden så känner Viktor att det börjar lukta mer och mer, så han sätter sig längre ut på kanten för att sitta så långt bort som möjligt. Sen när tanten går av så ser Viktor att hon har kissat och bajsat på sätet :O Asså fyyyy faaaan va äckligt :S han typ slängde sig till andra sidan vagnen å höll på å spy. Själv hade jag spytt, utan tvekan. Fyfan va skabb :S

Kom iaf nyss hem från min promenad med Alex å Dharma =) (Charlie var hemma, han är så jobbig nu när massa tikar löper). Vi var ute i en timme iaf, gick ner till älvsjö IP och tillbaka, va skönt =) Å så gick vi å pratade massor oxå. Va fett skönt väder :D Gick omkring i tjocktröja å mössa typ ^^ va nice =) Sen efteråt så gick vi in till henne, men Charlie blev heeeelt galen, för Dharma har löpt så han va helt crazy, så jag kunde inte stanna så länge. Så jag gick hem sen, träffade Daniel (Alexs storebror) å hans flickvän utanför Alex oxå ^^

Nu är jag hemma iaf å sitter här igen å chattar. Men klockan är 1 så jag ska väl gå å lägga mig snart =) Imorn ska jag å mamma till Skärholmen å handla lite kläder :D å sen på kvällen ska Alexandra, Johan och jag på bio och se Taken =)

Bryan gav upp sitt jobb inom CIA för att kunna bo nära sin f.d. fru, Lenore och dotter, Kim i Los Angeles. Han vet att han åsidosattdem bäggeoch aldrig varit ennärvarande pappa. Detta vill han råda bot på nu och det svider lite extra att fruns nye make är rik, trevlig och skämmer bort hans dotter rejält.


Bryan har dock svårt att koppla bort sitt förflutna och serfaror överallt. När hans dotter vill resa till Paris med en kompis motsätter han sig det bestämt, men ger efter för att vinna pluspoäng hos dottern, Hans värsta mardröm besannas dock när dottern blir kidnappad. Bryan har endast 96 timmar på sig att rädda henne från att säljas som prostituerad och troligen aldrig mer återfinnas i det oändliga sexträsket därute.

Är lov nu iaf, så jävla skönt! :D Är fett glad över det ='D Bara så ni vet ;D men nu ska jag läsa igenom alla bloggar som jag läser dagligen innan jag går å lägger mig =)
Puss å kram <3

/C


Kommentarer
Postat av: Emma

men usch vad äkligt med den där tanten, det borde ju ha luktat i hela vagnen. blää haha

2009-04-04 @ 16:51:33
URL: http://hejmonki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0