Lördag

Tja,
Igår dåra så va vi ju å såg på fast and furious, den va bra! :D Fast jag måste erkänna att jag somnade till lite där på slutet när dom åkte i nån grotta å det blev väldigt mörkt :P men det va typ bara några sek :P
Efter bion iaf så åkte vi hem till mig, å där satte vi igång någon film.. tror det blev the island, jag sov iaf :P sen när den va slut så väckte dom mig å vi gick upp, sen gick dom hem, först gick Johan å sen Alex, jag gick å la mig på en gång typ, va helt galet jättetrött :P

Idag vaknade jag halv 1, helt jätteäckelpäckelblägenomsvettig, var hur varmt som helst i mitt rum, då solen sken ute å jag hade täcke på mig, så jag gick å tog en dusch å sen käkade jag frukost å sen gick jag ut på tomten ^^ Gosade lite med Dharma där å så tog jag ut snäckorna å fotade dom :D hjälpte mamma å bära lite saker oxå, sen kom Jacqueline å Lotta med Rupee, så jag tog massa kort på honom å Dharma :D

Här kommer dagens bilder ^^
















Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Äliin

Guuuuuuuuuuuuuuuud va söööööta bilder på den där svarta hunden!!!! Antar att de e din grannes hund typ? Speciellt den när den springer mot, ahha. Fahn av sööööt den eeeee <333

2009-04-26 @ 00:39:14
URL: http://olagligtblond.blogg.se/
Postat av: Äliin

Hahha ah oj jag läste inte, du hade visste skrivit att de va deras hund :P Men iaf, sjuuuukt söööt <333 Om den e borta imorgon, så fråga inte mej vart den e, för jag kmr inte ha en aning (a) <3

2009-04-26 @ 00:40:43
URL: http://olagligtblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0