Måndag - träning istället för skola.

Tja,
Jag vaknade i tid idag, käkade frukost å allt å satte på mig skorna, men det va 10 min kvar tills jag skulle gå, så jag satte mig på golvet i mitt rum med en kudde bakom mig, å vips så somnade jag :P Viktor väckte mig 1 timme senare typ :P Så då åkte jag till skolan iaf, väl där så träffade jag på Carin å Ellinor som fotade, jag orkade inte hämta min kamera så jag satt där bara, sen kom killarna oxå, men jag va där i 10 min typ, sen orkade jag inte mer, blev trött av att bara vara i skolan utan att ens göra nåt! så jag tog min väska å gick, åkte till t-centralen där jag kom på att "fan, jag har inte min plånbok med mig!" så det va bara å åka tillbaka hem å hämta plånboken med träningskortet, käkade lite oxå, sen åkte jag till t-centralen å gick till F&S å gymmade.

När jag va klar så gick jag till plattan å satt där uppe ett tag å läste Eragon, fett bra :D men det blev lite kyligt, så jag tog tunnelbanan till västertorp å gick hem därifrån, stannade ett tag där det fanns en bänk å satte mig å läste lite till, för jag villle inte komma hem för tidigt :P Sen iaf när jag bestämmde mig för att gå hem så mötte jag på Charlotte, men nu är jag hemma iaf, har precis fixat lite med terrariumet, så snart kan nog sniglarna flytta in där :D
Ska läsa lite bloggar nu :)
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0