Måndag

Tja,
Vaknade i tid idag å kom i tid till skolan. Första lektionen var foto, där redigerade jag mina bilder å började sätta dom på ett A4 så ja kan skriva ut dom sen. Sen hade vi matte, där skällde jag ut min lärare lite för att han är så sur hela tiden, annars så gjorde vi bara ett gammalt NP, gick väl sådär.

Under lunchrasten så va vi ute  spelade fotboll, å sen när det va dags för svenska så va vi bara där ett kort tag, hon gick igenom lite saker å sen fick vi gå vart vi ville, bara vi läste. Så jag åkte hem å satte mig å läste fram till kl 5 då jag började göra mat. Blev stekt falukorv och potatis med ägg. Men jag åt inte, var inte hungirg, så jag satte mig här.
Nu har vi iaf bestämt låt till musiken, blir den här:

I Don't Love You-My Chemical Romance


Ja den är skitdålig, men jag har ingen talan, bara för mig å le å se glad ut. Stephie och Jessica bestämmer. Ne inte riktigt :P Men jag gillar inte låten iaf, men men skitsamma. Bara lite jobbigt att jag aldrig hört den å måste lära mig den när vi typ inte har så mkt tid kvar, men det ska väl gå bra :)

Ska gå å läsa ut min bok nu iaf, inte många sidor kvar! E f.ö lite deppig idag, vet inte vrf, men det går väl över :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Stephanie

nej snälla carro. respektera att jag inte vill.. >.<

2009-04-27 @ 19:34:11
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0