Punkt 2 avklarad.

Tja,
Vi åkte iväg till Älvsjö Värdshus å käkade, blev 4 små rätter för min del, och sen banan och glass till efterätt, gott gott ^^ Blev ju ganska högljutt efter ett tag, min familj ute tillsammans lixom xD Så man fick påminna varandra om att lugna ner sig xP

När jag kom hem så gick jag ut med Dharma på en promenad, gick till Alex för hon skulle ge mig pengar, men hon var inte hemma, å jag trodde hennes pappa drev med mig när han sa att hon inte var hemma, för han brukar driva, men det var bara jag som missförstått lite ;P Så jag gick hem igen, Alex ringde, så vi snackade lite ett tag, men sen va jag tvungen å städa, så nu har jag precis städat vardagsrummet, nu är det "bara" mitt rum kvar. Det ser hemskt ut.. ska nog ta en bild eller två å visa :P

Golvet ser kanske inte sååå farligt ut..


Men det är för att jag har slängt upp allt i sängen -.-'


Å skrivbordet ser väl inte så mkte bättre ut det..


Ne, måste fixa det nu, så här kan det inte se ut! :P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Svar: Haha aww, synd att du inte bor nära mig då :(

2009-04-13 @ 19:55:57
URL: http://crystalclear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0