Alldeles för mycket...

Hej folk :D
Nu är jag hemma igen efter en härlig vecka på Gåsö :D Jag har busat med mina underbara kusiner, plockat och ätit blåbär, badat 2-3 ggr om dagen, spelat mhajong, ätit gott, hälsat på mormors syster över en dag, haft mormors bror + barn på besök, haft teckningstävling, gått på promenader runt ön, läst högt för barnen, hållit mormor sällskap när hon målat å massa mer ^^ Här kommer bilder, för jag orkar inte skriva så mkt ;)









De håller ju på att renovera, så så här ser det ur för tillfället:






På väg hem fick Lotta styra båten ^^


Vi åkte kommunalt till Slussen där pappa hämtade oss :) Nu är jag hemma iaf med Zingo sötnosen :) Har saknat honom jättemycket :D


Har fått ett skrivblock av mammat ill skolstarten ^^ en sån där ganska tjock med olika flikar så man kan ha samma till flera olike ämnen, nice nice =) Ang. rubriken. Jag hade rätt, jag hade för mkt blogginlägg att läsa, närmare bestäm 238! -.-' Har 169 kvar nu..
Skönt att vara hemma igen iaf :) ska ta en härlig dusch snart! De har ju ingen dusch på Gåsö, så jag har fått nöja mig med att bada från bryggan! :P
Ska iaf läsa resten av blogginläggen å sen duscha!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Hilda

Tack :)

2009-08-16 @ 21:04:41
URL: http://retaliate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0