Busen min <3

Halloj :)
Har bara nördat Smallville hela dagen idag (A) men nu på kvällen blev jag hungrig så jag stekte upp kycklig å gjorde pommes frites till mig, Erik, Emmi och Viktor, så vi käkade å kollade på nån dokumentär om flygplanskrascher typ.

Hahaha måste ju berätta vad Zingo gjorde också xP Emmi kom upp och sa att Zingo var fast i soffan typ =P Så jag sprang ner å kände under soffan, å där kände jag en bula där Zingo låg :P så jag letade å letade å letade efter ett hål där han klättrat in, å till slut hittade jag det! Så jag kämpade med att locka dig honom å sen få tag på honom, vilket inte var det lättaste =P Han hade nog kunnat komma ut därifrån själv, men jag ville se till att han verkligen gjorde det :-)

Nu är jag iaf väldigt trött, ska jobba imorgon med. 12:00-19:45 ere som gäller, jobbigt jobbigt, men men e väl bara å stå ut =P Är iaf bara 3 pass kvar tills jag får ledigt i 12 dagar! :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0