DHAAARMA :D :D :D <3 <3 <3

Hellu =)
Har haft jättetrevligt på Rålis ^^ jag e glad att jag gick dit, va ju först ltie tveksam på om jag skulle göra det, men det va nice :) Vi var ganska många i början, då käkade vi lite å spelade brännboll (mitt lag vann! ;D) och fotboll, sen när den "officiella träffen" var över (när de som fixat den gått typ :P) så drog de iväg till systemet å handlade lite, en del drog då också. Jag drack inget faktiskt! Men det var trevligt, snackade lite smått med alla å ganska mkt med en kille, Robert, som e typ andre assistent, jag fick reda på att han också har diabetes så vi snackade mkt, vi va ganska lika han å jag ^^ sen hade vi sällskap en bit hem.

När jag kom hem så var Dharma hemma! :D :D Fyfan vad jag har saknat henne! Blev så glad över att se henne igen :D så nu ska jag lägga mig å kela lite med henne ^^ imorgon ska jag ägna dagen åt att bada henne, kolla igenom hela henne å se att hon inte har några fästingar, klippa klorna och borsta hennes tänder ^^ Sen ska jag förbereda lite mat också till på söndag då vi ska ha kombinerad födelsedagsmiddag för pappa å avskedsmiddag för Fredde (han ska ju börja flytta imorgon),
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0