FUCKING PANIK!!!

Seriöst, jag har galet med panik nu! Fan va krångligt allt skulle bli då när man går i skolan sammtidigt som man jobbar! Imorgon slutar jag 16:50 och jag börjar jobba 17:00, det finns inte en chans att jag ska hinna det! Och ingen annan kan ta mitt pass heller!!! Så då måste jag skolka imorgon >.< Inte en chans att jag går till skolan för att vara med på den äckliga rörliga bilden och matten, fyfan. Enda anlednigen till att gå till skolan på tisdagar är eg. kören, men den kan jag inte vara med på för då hinner jag inte jobba, så då skiter jag i hela dagen!

Nu har jag bara 1 pass till jag verkligen måste bli av med, och det är på lördag, för jag ska ju sitta barnvakt i helgen! Så om jag inte får tag på någon så skiter jag i jobbet faktiskt. Jaja, ska sova nu iaf trots att jag inte ska till skolan imorgon.
Godnatt.
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0