Godnatt!

Tihi, nu har mamma beställt hem böckerna åt mig :D så inom 2-3 dagar så kommer "Twilight", "New Moon", "Eclipse", "Breaking Dawn", "Konsten att läsa tankar" och "fri från oro, ångest och fobier" till fruängen där jag ska hämta dem :D.  Den sista boken hoppas jag att det står något vettigt i! Det står att man ska kunna bli av/minska sina fobier med hjälp av den boken, så det hoppas jag på! Det gick iaf på runt 450 kr, men men :P

Nu är jag iaf riktigt trött, har varit en lång dag! Så nu ska jag sova :) föresten så epilerade (haha säger man så? =P) nästan hela andra benet också, men till slut klarade jag inte mer, gjorde så jävla ont! Så nu är båda mina ben helt rödprickiga! Men iaf, sova var det :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Madde

Heheh jag har knsten att läsa tankar=) (eller mamma har den xD)



Haha jag vet, det gör så jääävla ont med epilator-.-tänk vad vi tjejer måste utstå =P

2009-08-26 @ 17:10:47
URL: http://goldenchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0