Go'morron

Helvete va trött jag var igår! Helt galet, men ändå tvingade jag mig igenom 3 avsnitt Smallville, 2 avsnitt Royal Pains och 3 avsnitt Warehouse 13 innan jag släckte och sov :P

Har f.ö. min ständiga följeslagare med mig nu igen -.-' Satte igån pumpen igår kväll. Det var fan jobbigt, jag har blivit så van vid att inte ha den, har faktiskt varit grymt skönt, men nu är den tillbaka igen.  Så här ser den ut föresten:


Så nu vet ni det också! Ännu en viktig detalj i mitt liv som ni inte skulle kunna leva utan (A)

Okej, idag.. vad händer då? Jag har absolut ingen aning :P Det är lördag iaf, så jag jobbar inte, men jag vet inte om jag skulle färga håret idag kanske? I dunno :P Så vi får la se vad som händer ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0