Hej folket!

Idag började vi med Mediakommunikation, satt åg jorde soduko sammtidigt som jag lyssnade på var lärarn sa. Sen hade vi engelska med Fröydis, men hon skulle sluta tidigare för att hon skulle tillbaka till Oslo och fira att hon har haft sin klocka hon fick när hon konfirmerade sig, i 50 år nu! Seriöst, vad är det för fel på människan xD Sen var det lunch+håltimme, jag, Stephie, Julia, Ellinor, Fabian och Anton var nere i centrum å chillade ^^ Sen när vi komm tillbaka till skolan satt resten av klassen på gräsmattan å snackade lite, så vi joinade dom ^^

Sista lektionen var då programtid, då blandas några klasser med varandra å vi ska göra några cp saker (idag skulle vi välja en bild på en människa å snacka om vad det var som gjorde att den nänniskan blev som den blev!?) som vi ska betygsättas på! Jävla stört asså >.<

När jag kom hem klagade jag lite på skolan å sen satte jag mig här. Men ska upp i musikrummet tror jag, Erik villa ha hjälp med något!
Puss å kram <3

Föresten.. måste nog hitta någon annan å intervjua... Jenny verkar inte gilla mig :S

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0