Inte lagt mig än

Hej,
Skrev precis lite i min hemliga blogg, som jag typ inte skrivit i på huuur länge som helst :P men jag läste igenom hela (har inte skrivit speciellt mkt, så det va inte så mkt å läsa ;P) Va ju iofs kanske inte det bästa å göra då man blir påminnd om saker man sagt å gjort å hur det kändes å sånt... men när jag läste allt det där å jämför med det är nu så är det ju världens skilland :P Förut hade jag sj-mordstankar lite då å då och skadade mig själv på olika sätt, sånt tänker jag inte ens på nu för tiden :D Så det e nice =) Men jag funderar på å kanske radera alla inlägg i den bloggen.. Känns ju alltid så bra när man raderar saker som man inte mår bra av! som när jag raderade massa gamla chatt-bråk typ, det känns lixom bättre när man inte har sånna saker kvar! Men vi får se ;P
Nu ska jag lägga mig iaf =P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Stephanie

svar; haha okej kul.. :P

2009-08-23 @ 16:52:51
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0