Jahapp.

Hellu,
Efter svenskan hade vi engelska med Fröydis, å efter det textkommunikation där det var meningen att jag och Jenny, den nya tjejen skulle intervjua varandra. Hon hade varit där hela dagen, men sen så kom hon inte till textkommunikationen! Så det blev jag lite lack på >.< om det var så att hon mådde dåligt eller så och var tvungen att gå hem så hade hon väl åtminstone bara kunnat säga det till mig! Eftersom att hon inte gjorde det antar jag att hon skolkade. Så det betyder alltså att vi måste innan nästa lektion nästa vecka, fixa intervjuen någon annan gång >.<

När jag kom hem så satte jag igång å göra fint i stora akvariumet. Tömde en del vatten och tog ut alla stenar och nu ska dom koka så dom blir lite fräscha ^^ Ska sen fixa i lilla karet också, men inte lika grundligt, ska bara byta vatten, för det är inte lika skitigt :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja jag fattar då inte..=P aa eller hur!



Ne jag har bara läst ngr sidor, men den verkar bra, bara man tar sig tid att läsa den ;)

2009-08-26 @ 20:07:11
URL: http://goldenchampagne.blogg.se/
Postat av: lovisa

hej hej :)



hur är det med dej? :)

2009-08-26 @ 20:34:58
URL: http://lovisawinther.blogg.se/
Postat av: olle

VåGA vara uppkäftig mot jennIE! snacka om henne på din blogg en enda gång till och du ska få se att det händer saker! mors!

2009-08-29 @ 02:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0