Svininfluensan i skolan!

Hey =)
Idag började jag kl 12:20, väcktes 9:45 av att medtronic ringde, de ville kolla att personnummer och nummer på pumpen stämde överrens med deras uppgifter typ :P Kom iaf 20 min tidigt till skolan, först hade vi svenska, fick träffa vår nya lärare, hon verkar ok. Sen vare lunch å efter det var det rörlig bild, och jag vill verkligen inte ha rörlig bild! Jag har inte tid eller ork till att träffas under helger å stanna kvar efter skoltid för att filma eller/och redigera! Jag hamnade iaf med Felix å Jenny, vi skulle göra en reklamfilm om en penna. Så vi gjorde det å redigerade sen fick vi sluta en timme tidigare! Jag hann precis med bussen så det va nice.

Fick föresten reda på idag att svininfluensan/nya influensan finns i skolan! Det är en som har fått det, å det är visst Malin, Jessicas kompis, som också sjöng i Kärrtorp Idol som har fått den! Sen ev. en till tjej :S Usch usch, inte kul >.<

När jag kom hem så snackade jag med mamma å pappa om hur vi ska göra i källaren, men vi kom inte fram till någonting. Sen spelade jag lite DS (A) Haha sen fick jag ett sms från ett nummer jag inte hade inlaggt, visade sig att det var Hamid, förste assistenten, han som jag inte tror gillar mig, det stod: "Hej! Jag tänkte ha en liten fest ikväll! Om du vill får du gärna komma. /Hamid" Men ne, det vill jag inte :P Men jag sa det på ett lite snällare sätt xP

Ska iaf kanske träffa Alex senare, beror på när hon kommer hem =) Sen jobbar jag imorgon också, 12:00-18:00, så där rycker hela dagen typ >.< Men men.. om 4 dagar får jag min lön också! :D :D E fett pepp ^^
Men nu ska jag nörda vidare ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Felicia

haha jadu.. :p

2009-08-21 @ 19:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0