Vinbärssaft

Hallu mina vänner ^^
Har sovit i typ 3 timmar, hur skönt som helst =D Vaknade för ca 20 min sen, då tog jag Dharma på en promenad, fick sällskap av Rupee nere i parken också ;D Han har blivit så stor! Och lydig är han också :D Dock så skrämde han någon gammal tant lite halvt nere i parken (A)

Gammal bild på Rupee


När jag kom hem så gick jag på Zingo-jakt. Men jag behövde inte leta så mycket, för han är så duktig, han kommer nästan alltid när jag ropar på honom! :)

Just nu sitter jag med ett stort glas vinbärssaft som mamma gjorde på landet av alla våra vinbär som vi har där, och väntar på att mamma å pappa ska komma hem, de är å handlar, så jag kan börja göra morotskakan som vi ska äta till efterätt imorgon efter kräftorna! :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0