2 dagar kvar till julafton!

Hej hej =)
Igår var det ju bakning som gällde, sen åkte vi och träffade Rickards kompis Bill, vi var i nån skivaffär, hemsk musik spelade dem iaf :P Jag stog mest å kollade om det fanns nå roliga porrfilmer ;) Sen åkte vi hem till mig, var där ett tag och sen åkte vi förbi Alexandra så hon skulle få säga hej till Rickard ^^ Och efter det åkte vi hem till Rickard där Bill och han satt å kollade på nån dokumentär, tråkig å hemsk musik xP Men jag hade väl lite kul ändå ;) Sen när Bill gått så blev det mys! ;)

Idag vaknade vi vid halv 11 typ, så vi har hunnit mysa, käka frukost, duscha och jag har ringt jobbet. Hon ska kolla på min ledighetsansökan idag så får vi se om jag får ledigt eller inte, hoppas verkligen jag får det! Men nu ska vi iaf iväg till skroten å se om vi hittar en kylarslang till Rickards bil =)
Puss å kram <3



/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0