Fredag! :D

Hej hej!
Idag gick jag och Rickard upp vid halv 11, jag fick ett fint armband av honom :D Han har ett likadant, lägger upp bild på det sen =) Vi åkte först till centralen för att ge hans mamma ett armband också, sen fikade vi tillsammans och efter det åkte vi till Dalens Sjukhus för att hälsa på hans morfar.

Kl 2 så mötte jag upp tjejerna ur min filmgrupp och vi åkte först hem till Bea och filmade sen till Julia. Det var ju meningen att vi skulle filma hos mig också, men det blev för sent. Så nu är jag hemma, sitter och väntar på att Rickard ska komma och hämta mig, han kommer när som helst :) Vi ska ju käka middag med Challe och Nicke ikväll =) Känner mig lite nervös, men det ska väl gå bra ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0