Godnatt! :)

Hej hej =)
Jag fick ledigt! Fyfan va skönt, så nu har jag alltså slutat på donken! =) Pyntat granen har vi gjort också, men ni får bild på det imorgon, orkar inte nu :P Erik kom hem till slut också, typ 4 timmar för sent :P Brun var han såklart också :P Strax efter att Erik kommit hem så kom Rickard också =)

Jag har slagit in de sista julklapparna , så det är nice! =) Kl 11 imorgon så börjar det, då är det gröt som alltid, mormor, Eric och farfar kommer hit =) sen går vi väl alla på promenaden och efter det så tror jag att Eric och mormor åker vidare till min moster och farfar åker nog hem. Ska bli jättemysigt med julafton :D Funderar på att kanske vara lite busig å öppna de julklappar jag fått redan kl 12,om 18 min? ;) Men vi får se, Rickard är som sagt här och han ska sova här, mysigt värre :D Sen drar han imorgon, han kanske stannar över gröten? Får se vad mamma säger och när han måste åka och så ;) Men ska stänga av datorn nu iaf!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0