Julklappar!

Efter två timmars julklappsutdelning så är vi klara! :D Jag är asnöjd med mina julklappar :D okej, håll i er nu, nu ska jag berätta för er vad jag fått ;) Jag börjar med alla böcker, haha ;)

När jag hör din röst (Stephenie Meyer)
Ljudet av ditt hjärta (Stephenie Meyer)
När du gör som jag vill (Henrik Fexeus)
Alla får ligga (Henrik Fexeus)
Mamma sa att jag var sjuk (Julie Gregory)
Doktor glas (Hjalmar Söderberg)
Möss och människor (Hjalmar Söderberg)
Gösta Berlings Saga (Hjalmar Söderberg)
Hemsöborna (Hjalmar Söderberg)
1 smet 100 muffins (Susanne Tee)

Pepparkaksformar, katter
Foton
återanvändbara muffinsformar, stjärnor och hjärtan
Hth
Rubiks Kub
Stämmapparat
Twilight PIano/Vocal/Guitar med CD
Nagelsaker
Friendssten
CD-hållare som ser ut som Cavalierer
Necessärer
Nyckelring
Lipande snigel
Musmatta
2 biobiljetter
700 kr
200 kr på H&M
Blåa Kosshörlurar
Strumpor
Tights
2 berlocker till mitt armband, hästhuvud och hästsko
2 par örhängen
1 Halsband

*puh* det var det, tror jag fick med allt! Sen fick Lotta 3 Sing Star cd:s som jag räknar som mina också ;) Sen fick Lotta ett smyckesskrin som jag blev jävligt avis på, men förrutom det så är jag jättenöjd med mina saker :D Sen ska Rickard få sova här trots allt, så det är nice! Han är påväg nu, kommer nog när som helst, så det är fett nice! Ska iaf göra plats för mina saker nu =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jäääääävlar vad med julklappar du fick då! :O

2009-12-29 @ 17:25:27
URL: http://barajennyingenannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0