Kevin Borg



Vem tror ni jag drömde om i natt då? Precis, Kevin ;) Va en nice dröm ^^ jag skulle sjugna med i någon kör på nåt ställe där Kevin också skulle sjunga, men så blev jag akut förkyld typ så jag kunde inte vara med, då kom vaktmästaren och tyckte synd om mig, så undrade han om jag kanske ville sitta med Kevin å hans tjej så jag kunde få lite sällskap! Så klart jag ville det, så jag fick vara med dem och det var jättetrevligt! Sen skulle vi gå tillbaka till något ställe, men då blev typ hans tjej lite avis så hon gick jättelångt fram men jag å Kevin gick bredvid varanda, hand i hand, och hade skitkul, vi kom jättebra överrens och hade samma intressen å sånt typ :P Men sen när vi var framme så skulle Kevin göra något, då kom hans tjej fram till mig å va skitsur och sa att jag skulle lämna dem ifred :P Jag stog där å sa att jag absolut inte försökte förstöra för dem eller något sådan, att jag också hade kille och så, men hon trodde inte på mig :P

När konserten var slut så skulle vi hem, men då visade det sig att vi bodde typ 3 hus ifrån varandra! men på väg hem (vi åkte alla i samma bil) så fick jag hans nummer, men helt plötsligt så fick han massa sms från random pers, så han trodde att jag hade lagt ut hans nummer på nån hemsida eller nåt å blev skitsur, å jag blev jätteledsen å sa att jag absolut aldrig skulle göra något sådant å tillslut så förstog han att jag aldrig skulle göra något sånt och så gav han mig e jättemysigt kram, då såg jag hans tjej stå i fönstret med sin mobil å se skitsur ut, så jag tror att det var hon som gjorde det för att Kevin skulle tro att det var jag och inte vilja träffa mig mer :P Men iaf så skulle han byta nmr sa han och så skulle han ge mig det nya nummret, vi bodde ju grannar så det skulle inte bli några problem ;) Men tyvärr så vaknade jag strax efter det, blev ju lite lagom besviken då för det var ju en så trevlig dröm :P

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0