"Lalalalalalala. Oh, my boobs are bouncing!"

Hej hej =)
Middagen igår var jättetrevlig, vi käkade god mat och tittade på Dr. Mugg ;) Nicke var jättesnäll, så det va nice ^^ Men dom drog runt 11-tiden, då satte jag och Rickard oss i soffan å han spelade gitarr och sjöng för mig, hur mysigt som helst ^^ <3 Jag somnade nästan, så mysigt var det ;)

Idag gick vi upp sent.. Då käkade vi frukost, sen lärde jag honom ackorden till Wonderwall och sen gick vi till tvättstugan så han kunde sätta igång en tvätt. Medan tvätten tvättades så tog vi en promenad på ungefär en timme och sen gick vi tillbaka till tvättstugan.

Nu är vi hemma hos honom, han diskar och jag sitter här, känner mig jättetrött! Men ikväll är det party party hos Jenny!!! :D :D :D Jag e fett taggad ;D Kommer bli riktigt kul :D Rickard ska ju med också, så det e nice =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0