Listan pågår i all evighet

Hej hej =)
Hinner inte blogga så mkt nu, då blir mamma sur för jag ska eg. städa! ;D Men iaf, igår var trevligt, vi åkte runt till massa olika stället, bilskroten (eller kyrkogården som Rickard säger.. :P) Rickards jobb, hälsade på Rickards mormor och lite andra saker =) Sen iofs så tjafsade vi lite (första gången :P) å blev lite osams.. men det gick över :) Sen på kvällen så när vi skulle sova så låg Rickard och rabblade en lista på alla bra saker med mig, den tog typ aldrig slut :O :P Trodde inte det fanns så många goda sidor med mig, men tydligen gör det de, så det var ju kul att höra :)

Imorse fick jag frukost på sängen :D Tyckte jag var jättegulligt =) Sen blev det lite stressigt för jag skulle ju hem på morgonen, men kl blev 11 innan vi kom iväg :P men nu är jag hemma iaf, har städat badrummet så det skiner och luktar citron ;D Men nu ska jag städa klart vardagsrummet innan det är dags att klä julgran, wiho!! :D

Förresten, det är julafton imorn om det är nån som har missat det ;) Jag har iofs fortfarande typ noll julkänsla, men det kommer imorgon! :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0