LOOOOV!!!!

YES YES YES YES YES! Nu äntligen är det lov, fyfan va härligt! :D Julspexet var kul, sen satt vi kvar till halv 5 (eller åtsminstone jag och Stephie, de andra drog tidigare) och redigerade, det var kanske lite mindre kul, men nu är det iaf LOV! :D Åkte hem till Rickard direkt efteråt, men det var typ 1 timmes försening med pengel, trasigt tåg och olycka, så det var ju också lite mindre kul (men vad gör det, det är ju lov! ;D) Nu sitter jag här vid Rickards dator iaf å väntar på att han ska komma hem =)

Men fan, jag måste ringa jobbet! Fett jobbigt >.< Jag har ju ansökt om ledighet under lovet men inte fått det bekräftat, så jag måste ringa och kolla med dom hur det blir, annars måste jag jobba imorgon, fett sämst! Är det lov så är det lov, då vill jag ju inte jobba! :(
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0