Min helg

Hej hej!
Va fett nice på partyt hos Jenny! :D Men vi drog därifrån vid halv 1, skjutsade först några tjejer till Rimbo och sen Madde till Jakobsberg sen åkte vi hem till Rickard å sussade :)

Idag gick vi upp vid typ 11 tror jag, då käkade vi frukost sen åkte vi till hans jobb där han lämnade nån rapport, sen målade vi hans fälgar och tvättade hans bil, fett kul! :D Så här fina blev fälgarna som jag målade ;D ;D



Jepp, det är ett hjärta och en smiley ;)

Efter det så åkte vi till Gamla Stans julmarknad och mötte upp mormor, morfar, Hugo, Saga och Theo =) Va myspys ^^ Dock blev Saga lite småsvartis på att jag höll Rickard i handen (fast jag höll henne i handen också :P) Sen käkade vi på restaurang också, pasta med pesto, solttorkade tomater och kyckling blev det, riktigt gott =) Men efter det åkte vi hem till Rickard igen så han skulle hinna packa och så. Så kl 20 i 9 begav vi oss till pendeln, sen vinkade jag av honom vid Arlanda Express innan jag själv åkte hem!

När jag kom hem så pratade jag lite med Viktor och Emmi som satt och drack glögg och käkade pepparkakor ^^ Förresten, här är en bild på armbandet som jag fick av Rickard! :) (Srry för sämst bild, men jag såg precis att Erik snott med sig sin kamera till Thailand, så ni får överleva med dåliga mobilbilder så länge :P)

Fick faktiskt något annat av honom idag med, nycklar till hans lägenhet! :) Så nu har jag en egen nyckelknippa med alla nycklar :) Men nu ska jag läsa klart alla bloggar och sen sova, är ju faktiskt skola imorgon!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0