Proppmätt!

Godmorgon =)
Mamma väckte mig kl halv 6 idag, lagom tidigt >.< men jag var lite låg, så mamma fick vara gullig och hämta ett glas mjölk till mig =) Så medan jag satt och stabiliserades så gick mamma, så när det kändes OK igen så klädde jag på mig och gick å käkade frukost. Jag tänkte att jag skulle äta mycket, så jag slipper sitta på provet och känna mig hungirg å inte koncentrera mig typ :P Så det blev en tallrik risgrynsgröt, 2 mackor och ett glas jucie, och nej, jag orkade inte äta upp allt! :P men mätt blev jag iaf ;) Satt och läste tidningen också, det händer inte ofta!

Min buss går om lite mindre än en timme, så innan dess ska jag... bädda sängen kanske? Ne, jag vet inte, har inga måsten idag :P Eller jo! Jag ska leta upp mina örhängen som ramlat ner på golvet!
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0