WTF!?

Vet ni vad jag fått reda på? Mamma och pappa har köpt var sin minilaptop!!!! Va e det för fel med mina päron asså? Mamma har ju redan en laptop och typ 50 iPods (Det jag menar är att hon verkar lite smått beroende av elektronikprylar trots att hon redan har massa!) och att pappa ska ha skaffat en, vad är de för jävla bullshit!?!? Han vet ju fan inte ens hur man startar en dator :S Ne, det e jag fan lite sur på, de vet båda hur mkt jag vill ha en minilaptop, så går de och köper sig var sin, känns ju lagom kul!

Nej, jag är inte på bra humör idag >.< Allt känns så jävla jobbigt när Rickard inte är här :/ Det känns typ tomt, ensamt.. kallt. De suger :( Jag borde börja på mitt äckliga jävla tal också, men jag orkar inte! >.<
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0