Ajuste!

Jag e ju ltie rolig jag :P För när jag berättade om vad jag gjorde i helgen så berättade jag bara vad vi gjorde, inte nå roliga detaljer eller så :P Inte för att dom är så jätteroliga iaf, men här kommer dom ;)

- På bion så hade vi värsta lusten å slänga ut resten av popcornen över publiken (vi satt längst bak ;P) men vi sket i det :P
- Vi satt å spelade Monopol hemma hos Jenny! Jag va den som förstörde för alla :D så självklart var jag oxå den som förlorade ;)
- Vi gick på en kvällspromenad med Myran så vi fick sätta på oss massa med reflxer, å Myran blev jättesöt :D
- Vi såg en fallande stjärna! =D Den föll fett långsamt, så det va lite coolt ^^ å så önskade jag mig nåt oxå, såklart :D
- Myran åt maaaassor med hästbajs, så hon var nöjd ;D

Så nu vet ni det oxå ;D
Puss & kram <3

Mums tycker Myran ;)


/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0