Alla hjärtans dag <3

Glad alla hjärtans dag allesammans! <3 :)



Vaknade kl 12 idag, gick å käkade frukost å sen satte jag mig å kollade på animal planet, va en snubbe som skulle fånga en black mamba, å jag va grymt inne i det, men så ropade mamma på mig, så jag gick upp och gick in i hennes rum där hon satt å tittade på deras bröllopsmiddag :D Å sen (en annan video då) kollade jag på deras bröllop =) Mamma va hur söt som helst, å pappa var jättesnygg :D Hehe men pappa satte på ringen lite för tidigt :P å så glömde dom kyssen :O :O Men det va fint ändå :D Titta va söta dom va :)

Mamma var 21 år och pappa 27 :) För exakt 23 år sedan, grattis! :)

Kronan som mamma har på bilden ska jag oxå ha när jag gifter mig ^^ Den har gått i släkten ett tag, å alla som har gift sig med den har sitt namn ingraverat på insidan av piggarna =)

När filmen va slut iaf så gick jag ner å satte mig här, å nu ska jag kolla upp vilka filmer som går idag, för jag har inte så mkt annat å göra xD Men om det finns någon där ute som känner för att vara snäll så får du gärna köpa en ask med chokladhjärtan till mig, jag e grymt sugen på det xD Haha hoppas kan man ju (A)
Puss å kram <3



/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0