Breaking Dawn

Har kollat på Bolt, den va fett bra! :D Har även varit å hämtat den sista twilightboken oxå! Så nu är jag fast! :P Har läst till kap. 4, tog en liten paus för å äta lite, å så skriver jag ett blogginlägg, för jag lär verkligen vara fast sen, så jag ska bara skriva klart det här innan jag stänger av datorn ^^

Jag vet, att det bara är en bok, men seriöst :D Jag ÄLSKAR å läsa :D Å början är bäst ^^ När man öppnar boken å precis ska börja läsa, det lixom pirrar i hela kroppen å man vill läsa ut hela boken på en gång, men ändå inte, för då är den ju slut å då har man inget mer å läsa :P Ne, e svårt å förklara, men jag älskar det :D Så nu ska jag tillbaka till sängen å boken =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0