Bullshit =P

Hej ^^
Seriöst, det här med att fredagen den 13:e ska vara en otursdag är bara bullshit! :P Det enda dåliga som har hänt mig idag är att jag bet ner min tumnagel xP
Idag har iaf varit en jättebra dag å jag har varit jätteglad hela dagen ;D Va kul att träffa Alex igen också! =D Vi chillade mest å satt å pratade, sen va vi över hos hennes granne Maria å kollade på hennes djur (1 kanin, skitsöt :D 2 marsvin som hon fått av Alex, fett söta dom med, å ena liknade mitt gamla marsvin kulan ganska mkt ^^ 3 hamstrar.. är inte så jätteförtjust i hamstrar, men dom var väl söta :P och så fiskar, å hon hade för många, så jag fick 7 st tror jag det var =) Visserligen bara platys, men ändå ^^) å Marias familj är ju lite rolig :P hennes pappa, hennes mamma, hennes lillebror.. ja alla :P Fast hennes lillesyrra e mest söt, så nu vet ni det oxå ;D

Kulan och Inger <3


Efter det så drog vi hem till Alex igen å kollade på Lets Dance, sen kom Daniel, hennes bror hem, å va ju lite härligt full, haha så vi satt alla å garvade åt honom xD Sen hade han en kompis med sig oxå, Verner, dom har bråkat massor förrut men va typ kompisar nu igen, jag va typ askär i honom för 2-3 år sen, men nu såg han ju inte alls lika bra ut :P (kan iofs bero på en sak.. :P) När vi kollat klart på Lets Dance iaf så drog vi hem till mig å la i fiskarna, å sen kollade vi på Disturbia, och det är anledningen till vrf jag bet ner min tumnagel, jag biter alltid på naglarna när jag ser en spännande film ;)


Om Disturbia:

Efter att hans far gått bort blir Kale tillbakadragen och hamnar i trubbel med domstolsbeordrad rumsarrest som påföljd. Hans mor, Julie arbetar natt och dag för att försörja sig och sin son men får bara ett likgiltigt bemötande. När det känns som om huset krymper börjar Kale ägna sig åt voyeurism och börjar hålla reda på vad hans grannar sysslar med. Detta leder till misstankar om att en av dem är en seriemördare. Är det så eller är det bara Kales vilda fantasier efter att ha suttit inspärrad så länge?

Den va grymt bra å spännande, så den rekomenderar jag ;D
Sen så iaf så va vi på mitt rum ett tag, å sen följde jag med Alex en bit hem, hade Dharma med mig också, och sen när jag kom hem igen så satte jag mig här ^^ Nu ska jag kolla lite bloggar och sen gå och lägga mig :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh Disturbia, den har jag också sett :) jag har den på datan, den är bra :)

2009-02-14 @ 08:02:55
URL: http://olagligtblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0