DAMP!

Okej, jag e typ grovt jättedamp på en person nu, å vore han här skulle jag slå honom så mkt jag bara kunde!!!!!!!!!!! "#%&@! Skulle jag säga till honom!.

Men nu ska jag iväg till Alex iaf =)

Haha rolig konversation här hemma nyss:

Pappa - jadu Carro, hur går det med kärleken då?
Jag - Njae, det står ganska så still just nu
P - Okej.. vad blir det nästa gång då?
J - Ja det vet man inte
P - Blir en tjej kanske?
J - Ja, mkt möjligt
P - Då bestämmer vi det då
J - Ja, då har vi bestämt det! (internskämt..)
Fredrik - Har jag missat något nu?
J - Jadu Fredde, du är ganska efter du
Mamma - Carro har kommit ur garderoben precis
F - Okej *skrattar lite som om han tror att vi driver och kelar sen med Inger som ligger på min säng*
J - *tar fram en bild på Emelie* Visst är hon söt?
F - Eeh.. vadå, ni skojade inte!?
J - Nope
F - Aha.. åfan..

Haha, lilla söta Fredrik ;P

Men visst är hon söt? :D


Men som sagt, ska iväg till Alex nu =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0