Kul grej ^^

Är alltså en till sådan där man tar fram kontaktlistan e mobilen ;)

Har du kysst nummer 7 ? -   Diabetes Ida - Nope, det har jag inte
Gillar du nummer 25?-   Lars Göran -  Arå ^^
Är nummer 18 en sötnos? - Jenny -  Aa :D
Är 6 en person du hatar? -  Cicki (moster) - Nej, verkligen inte :D
Älskar du nummer 16 ? -  Håkan (gitarrlärare) - Haha ne inte precis ;)
Är nummer 22 snäll? -   Kenny - Jora =P
Var du med nummer 23 idag? -  Konfa Angelica - Nope
Går nummer 5 i samma klass som dig? -  Christopher - Ne :P
Har nummer 30 en likadan mobil som dig? -  Marcus - Hmm, va himmla länge sen jag träffade honom, så jag har ingen aning alls :P
Är sista numret sämst? -  Wiktor - Finns sämre
Har du haft samlag med  nr 36? -  MP Anton - Nee :P
Har du varit otogen mot nr 12?-  Erik (bror min) - Ne :P
Har du varit kär i nr 2? -  Alexandras mamma - Haha nee xP
Är du kåt på nr 15? - GreyFox - Hahahaha nej nej :P (vet inte ens hur han ser ut tror jag xD)
Brukar du tänka på nr 33? - Mimmi - Njae, händer väl =P
Brukar du vara med 41? -  MP Fabian - Inte ensam, men i skolan eller om jag bjuder hem folk ibland så.
Har du varit tillsammans med nr 10? -   Elin - Ne
Har du strulat med nr 53 -  Sofie - Haha jepp ;)
Gillar du nr 17? -  Ingemar - Haha

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0