Men aaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!! Fan då! >.<

Tja,
vakande upp glad eftersom att jag hade en mysig dröm om en söt hund som jag räddade. Sen gick jag upp å satte mig ute i matrummet å gosade med Sigge, sen börjar pappa prata om att han hörde att jag tappat bort en kamera å så får jag 300 kr avdrag på de. 300 spänn!! Jag har fan bara 500 o måndaspeng, så nu ska jag klara mig på TVÅHUNDRA på en månad :O Hur fan ska det gå? :S Ne seriöst, det gjorde mig aslack, men ofta jag har nåt å säga till om lixom. Men grejen e att dom ska ändå inte köpa en ny kamera, så då känns det bara onödigt att dom tar pengar från mig! Som tur e så har jag 100 kr kvar från förra månadspengen, men jag måste köpa pengar till mobilen, så då har jag ändå bara typ 200 kr! Å jag som hade tänkt å spara 200-300 kr från mina månadspengar typ 2-3 månader framåt, men hur fan ska jag kunna göra det om jag bara får 200???
Gaaah! Ja, jag är sur å jävligt irriterad, för nu kommer jag inte kunna göra något kul alls under hela månaden!
Ska äta nu.
Puss å kram <3

/C


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Studiebidraget?

2009-02-25 @ 16:24:03
URL: http://puffslime.blogg.se/
Postat av: Anonym

du... jag får inga pengar... det du.. jag klarar mig utmärkt genom att inte slösa de pengar jag har -_- klaga inte på att du har 200kr för det är mycket

2009-02-25 @ 20:20:31
Postat av: Stephanie

Varför får du inte hela bidraget? :S

2009-02-25 @ 23:54:48
URL: http://puffslime.blogg.se/
Postat av: Stephanie

achsoo

2009-02-26 @ 03:18:50
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0