Party! xD

Heej :D
Började med att Mimmi va 15 min sen, men vi tog en buss å åkte 1 station för långt, å Maddes höft hade tydligen ramlat av, så det gjorde ont för henne å gå :O ne, jag hörde fel, tydligen hade hon ramlat av hästen, så därför gjorde hennes höft ont när hon gick ;)

Vi va iaf först där (eller, va iofs nån snubbe där innan :P) så vi tog ett glas cola å minglade lite med varandra ;) Sen pekade Elin å hennes mamma ut en plats åt oss, å vi hamnade tydligen vid barnbordet *asg* men lika bra det, vi är ju barnsliga av oss, å om vi inte hamnat där så hade vi nog inte haft lika kul xD Så det va lugnt ;D Vi åt iaf å sen körde jag lite biljard med småttingarna, jag förlorade >.< xD Sen vare tårta (Fan va god den va! :D) å sen letade Elins mamma efter nån som kunde ta ton när vi skulle sjunga, Madde sa att jag kunde göra det, å jag vågade inte säga nej, eftersom att vi hade ju vår lilla grej med Elin förut som gjorde Elins mamma jävligt sur vad jag vet, så det va bara å le å tacka ja :P Så jag fick ställa mig upp å klinga i glaset (så alla trodde såklart att jag skulle hålla tal -.-') å sen börja sjunga, men det gick bra ^^

Mums! :D


Efter att vi suttit å ätit tårta å flummat lite mer så tog vi hundarna (Mynta - Elins hund, och Nemo - nån annans hund) på en promenad, å när vi kom in så öppnade Elin presenterna, sen gick lite folk å vi som va kvar körde rundpingis, det va grymt kul :D Jag van typ bara 2 ggr, men iaf! Slutade när jag va på top iaf! ;D Sen körde min granne hem oss, å jag hämtade Dharma så jag å Mimmi höll Madde sällskap halva vägen hem, å sen hade vi ett överdrivet hejdå (You can du it Madde, i trust you!) å sen gick vi hem, å så satte jag mig här ^^ Å nu är jag lite överdrivet hyper, för att jag legat hemma i sängen typ hela veckan, å så fick jag äntligen komma ut ikväll å flumma, så nu e jag som sagt lite överdrivet hyper ;D
Ska sätta på en film tror jag, så jag kan lugna ner mig lite ;)
Puss å kram <3

PS. En snubbe som va där kände jag igen! Han hetet Richard å har gått i samma klass som mig i 1an-5an, men jag va för feg för å hälsa, HAHA! xD DS.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0