Samarbete!

Hey,
Vid 4-tiden idag blev alla hungriga, så jag å Fredde bestämde oss för å göra mat tillsamans. Så Fredde hackade lök å jag skar upp kycklingen i småbitar, sen fräste vi löken å så la vi i några morotsbitar oxå, sen i med kycklingen å när den var genomstekt så la vi i krossade tomater och matlagningsgrädde å det serverade vi med ris och ärt- paprika- och majsblandning ;D Blev fett gott iaf :D Sen kom mormor å Eric å lämnade av Charlotte lagom till mötet. Efter mötet så satte jag upp hyllan bredvid akvariumet, sen hjälpte Erik mig lite så nu är pumpen äntligen igång! Så den får va där i några dagar å sen kan jag lägga över några fiskar å börja köpa nya! :D Har även plockat sniglar från båda akvarium, eftersom att dom håller på å ta över >.<

Nu har jag iaf precis städat toaletterna å tagit en dusch å käkat en avokado, så nu ska jag ta mitt DS å lägga mig å spela lite ;) Har lånats Viktors "spel" så jag ska köra Guitar Hero On Tour ;)

Nån annan än jag som tycker avokado e grymt gott? =D

Godnatt
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Emma

haha tack vad snäll du är :)

2009-02-08 @ 22:18:47
URL: http://hejmonki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0