The Day The Earth Stood Still

Såg precis den filmen, fan va bra den va!  Skitbra tycker jag iaf ;D


Om The Day the Earth Stood Still:

För att rädda vår planet finns det bara en lösning. Att utplåna den mänskliga rasen helt. Utomjordingen Klaatu kommer till jorden med ett uppdrag; att rädda världen från människans angrepp och förstörelse. En remake av klassikern med samma namn från 1951.

F.ö så är Lotta hemma nu igen. Farfar hade inga semlor med sig (ja, jag är lite besviken, jag som var så sugen xP) men jag fick en glass ;D Sen käkade vi annan glass nu på kvällen oxå =P

Ajuste, ska inte till Jenny imorrn, utan vi åker dit på torsdag istället å sover där bara en natt :) har inte fått tag på mormor än så jag vet inte om det är OK att vi (Erik å Viktor oxå) åker med dom, men det borde det vara ;) Jag ger nog Viktor uppdraget att ringa å fråga =P

Kl är 12 nu, men jag är inte trött, så jag tänkte öppna fönstret (är så jävla varmt här inne!!!!!) å sen läsa lite :) men ska bara äta lite först, matvrak som jag är ;D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0