Tidigt godnatt

Usch så trött jag är =P å sängen ser väldigt skön ut, så jag ska gå å lägga mig nu =) Jag vet att klockan bara är 7, men varför kämpa emot? ;)

Btw, berättade för mamma idag (via msn ;P) att jag är lebb, och så berättade jag även att jag tappat hennes undervattenskamera (min favvo =/) Hon tog det bra, hon sa att hon och pappa älskar mig lika mkt för det, men hon är bara orolig för hur jag kommer bli bemött typ. Sen det där med kameran tycker hon är jättesynd (jag med..) men finns inte så mkt å göra åt.

Men nu ska jag stänga av datorn å gå å lägga mig ^^
Puss å kram <3



/C

Kommentarer
Postat av: Elin

2009-02-18 @ 08:12:53
URL: http://olagligtblond.blogg.se/
Postat av: Elin

Oj,råka skicka tomt...:P

Det jag tänkte säga va att va skönt att du har fått sagt det till din mamma och att dom tog det bra :) Puss <3

2009-02-18 @ 08:14:17
URL: http://olagligtblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0