Tröööött!

Haha, jag är skillad ;D Imorse så käkade jag gröt. Så jag värmde den i mikron å sen tog jag ut den å hällde i kall mjölk, å så hörde jag värsta "kchhhh-ljudet" (hahaha jag är bäst på å beskriva läten (A)) å så såg jag världen spricka som bildades :P Snabbt som sjutton så hämtade jag en annan tallrik som jag la över gröten i, å precis när jag gjort det så gick tallriken i två bitar xD

Men från det ena till det andra, jag kom till skolan i tid, men så gick det 15 min å vår lärare kom inte, men det stog inte på tv:n att hennes lektion är inställd, men vi drog därifrån å spelade fotbollsspel å biljard istället ^^ Sen vare då samhäll, där höll jag nästan på å somna, vaknade till när jag skulle anteckna nåt bara :P
Sen vare lunch, å det skulle vara ungersk gulaschsoppa. Å söker jag på google så ska det se det se ut så här:

Å vår såg ut som köttfärs i sås. Så det va jätteäckligt :P
Nästa lektion var musik <3 Fast, eg. så är det inte specielt kul, för jag lär mig ingenting :P Men ändå, det är musik :D Å sist men inte minst så vare mediakunskap. Vi snackade om wallraffning och konsekventneutral, å när den lektionen äntligen var slut så gick jag för å leta upp gunnar för Erik smsade mig å frågade om jag kunde gå till honom å hämta praopapper, men han va på kurs, så det får vänta till på torsdag. Åkte hem sen iaf å när jag kom hem så tog jag Dharma på promenad i en timme, å när jag kom in så gjorde jag mat å sen satte jag mig här ^^

Imorn är det onsdag å då är jag ledig, Hallelujah! Så jag ska sova ut å sen plugga hela dan, för jag har ju faktiskt varit duktig å tagit hem det jag ska plugga ;D
Men nu ska jag spela The Sims!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0