Trött!

Hej,
Vi satt i ca 2 timmar å fixade kulturgrejen, men det blev bra iaf :D Sen åkte jag hem å då va Viktor hemma! :D å fan va brun han är >.< :P Å så har han börjat spara skägg oxå :P I början gillade jag det inte alls, men efter nån timme så va det väl ok ändå ^^ Så jag har varit nere hos honom å snacka med honom, Charlotte å Emmi. Sen gick jag upp å gjorde kyckling å pommes frites, fett gott ^^ Sen satt Viktor å berättade om massor med hyss han gjort när han va liten, haha fan va jag garva xD

Sitter här iaf å tråkar nu, funderar på å kanske ta ut linserna, med tanke på att jag är förkyls så borde jag inte ens ha linser :P Imorn är det redovisning av våran kulturgrej, men jag vet inte, Steph å Julia kanske får klara sig själva, då jag inte alls har blivit bättre av att vara ute hela dagen >.< Men får se hur jag känner mig imorgon, nu sitter jag iaf å snorar å har världens huvudvärk igen, så jag ska upp å ta en huvudvärkstablett!
Puss å kram <3



/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0