Trötter

Hej,
är hemma från Alex nu, det var kul :) Vi satt å pratade på om lite allt möjligt ^^

Konversation vi hade:
A - Ajuste, är det okej att jag säger till mamma att du är lebb?
J - Haha aarå
A - Okej bra, för jag har redan sagt det

Hahaha, varför är jag inte förvånad? xD
Men vi satt å snackade om allt och ingenting, kelade med lite djur (nytt marsvin hade hon föresten, humlan, hur söt som helst! Ett virvlemarsvin som påminde lite om Sabina, en av mina marsvinsungar jag hade förut <3) men vid halv 11 så blev vi båda jättetrötta, så vi gick och nattade kaninerna å sen gick jag hem =)
Kunde hålla mig från att dampa på den personen jag är grovt sur på, men jag slängde lite sura blickar åt hans håll, tror iofs inte han såg de, men ändå.. =P

Imorn börjar jag kl 11:45, hur skönt som helst! För den sista bokgruppen ska ha svenska imorn så vi andra har då sovmorgon ;D Så min buss går 10:49 imorn, så det e nice :D
Men nu däremot är jag trött, så nu ska liserna ut å kläderna av och andra kläder på och tänderna ska borstas å hela faderullan å sen ska jag sova!
Godnatt
Puss å kram <3



/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0