You Made My Day! :) <3

Hej :D
Kom ganska nyss hem från skolan, va uppe och snackade med mamma och Erik som båda ropade på mig samtidigt hela tiden :P Erik ville ha hjälp att välja kläder till ikväll, och mamma ville bara ha sällskap. Men jag slet mig tillslut och gick ner och satte mig här, plötsligt ringer det på dörren och jag blir irriterad för det är aldrig till mig, men jag går och öppnar och gissa vad? Där står Johan med ett stort leénde :D Han gav mig en ros i tidig alla hjärtans dag present eftersom att han ska bort i helgen :) 

Detta är Johan för er som inte visst det :)

Rosen jag fick :)


Gulligt va? :) Jag som redan hade en bra dag, och jag var glad. Nu blev den jättebra och jag jätteglad :D

Nu ska jag iaf äta något, och sen ska jag iväg till Alexandra :D Var jättelängesen som vi sågs :S Så det ska bli skoj =) Vi ska väl mest chilla, prata, kolla film kanske :)
Men ska leta upp nåt käk nu ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0