2009

Så.. nu har det varit år 2009 i 1 timme å 51 min ;D
Vad ska jag uppnå det här året då?
Jag vet inte.. jag orkar inte ha några nyårslöften, för jag lyckas aldrig hålla dom ändå. Det är ändå alltid samma löften varje år. Gå ner i vikt, äta nyttigare, mindre godis m.m. Så ne, jag skiter i nyårslöften i år ;D

Jag märker att Dharma tar det lugnare å lugnare för varje år som går :) jag kunde faktiskt gå ut med henne 20 min över 12 (smällde bra mycket då med) svårast e ju å få bort henne från huset, men så fort vi kom ner till parken gick det bra. Men sen kom det några stora smällare på vägen hem, så då drog hon som fan igen :P
Nu ska jag iaf inviga det nya året med å sova :D
Så godnatt på er =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0